Πολιτική Αγορών

Τρόποι Πληρωμής Παραγγελιών

Πιστωτική Κάρτα ( μέσω του συστήματος PayPal )
Αυτόματη χρέωση της κάρτας (VISA, MASTERCARD, ΑΜΕΧ)

Αντικαταβολή
Πληρώνετε στον courier τη στιγμή που σας παραδίδει τα προϊόντα που παραγγείλατε.
Μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό
Στην περίπτωση μεταφοράς χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό τα προϊόντα θα αποσταλθούν αφού γίνει η πληρωμή.
Τραπεζικοί λογαριασμοί:
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 6570121582221 ( IBAN 7701715700006570121582221 )

Αποστολή παραγγελιών
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία, speedex και παραδίδονται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών στην Αττική και
2-3 εργάσιμων ημερών στην επαρχία

Οι Παραγγελίες αποστέλλονται δωρεάν σε όλη την Ελλάδα , χωρίς μεταφορικά ,
στην Ευρώπη τα μεταφορικά χρεώνονται ανάλογα με την χώρα και το βάρος της παραγγελίας , και γνωστοποιείται στους χρήστες της ιστοσελίδας πριν την υποβολή μίας παραγγελίας.

Πολιτική ακυρώσεων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία που την παραλάβατε, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία (ν. 2251/94), χωρίς να αναφέρετε τους λόγους της επιστροφής.
Παρακαλείστε, αν επιθυμείτε, να γνωστοποιήσετε τους λόγους της επιστροφής του(-ων) προϊόντος(-ων) γραπτώς (ταχυδρομείο ή e-mail) και θα σας αποσταλούν όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επιστροφή του προϊόντος σας.
Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και όχι την Senses Alert, η οποία θα σας επιστρέψει
• για παραγγελίες εντός της Ελλάδας
την τιμή που καταβάλατε για το προϊόν
• για παραγγελίες εκτός της Ελλάδας
θα επιστρέψει μόνο την αρχική τιμή που καταβάλατε για το προϊόν (εξαιρουμένων των εξόδων αποστολής).
Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση και έτοιμα προς μεταπώληση.
Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων
Στην περίπτωση που το προϊόν που παραγγείλατε δε σας ικανοποιεί ,μπορείτε να το στείλετε πίσω μαζί με την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο που το συνόδευε μέσα σε χρονικό διάστημα 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, πακεταρισμένο μέσα στη συσκευασία του, χωρίς να έχει σκιστεί η συσκευασία του η καταστραφεί.
Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό και δεν έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του (π.χ. υπήρξε εμφανής φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά του) πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 60 ημερών με e-mail στο sales@sensesalert.gr, ή τηλεφωνικά στο 210 6628623 για να σας το αντικαταστήσουμε με δικά μας έξοδα αποστολής (αφού προηγουμένως μας αποστείλετε το ελαττωματικό προϊόν). Σε περίπτωση που παραλάβουμε το προϊόν και δεν υπάρχει εμφανής φθορά, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη, ο οποίος επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής τόσο από την οικεία του στο κατάστημα μας όσο και από το κατάστημα μας προς αυτόν. Μετά την παρέλευση των 60 ημερών δε γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος ή και ο πελάτης δε δικαιούται καμία αποζημίωση.

Στην περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του κι έχει χρησιμοποιηθεί , εν’ τούτοις πιστεύετε ότι ήταν από την αρχή ελαττωματικό τα οποία πιστεύετε ότι δε δικαιολογούν την καταστροφή του (π.χ ράγισμα-σπάσιμο), τότε επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο sales@sensesalert.gr, ή τηλεφωνικά στο 210 -6628623 (Δευτ-Παρ. 9-16.00). Στην αυτή την περίπτωση η εταιρία μας θα αντικαταστήσει δωρεάν το προϊόν ή αν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, μπορεί είτε να αφαιρέσει την αξία του από την αξία κάποιου άλλου προϊόντος που επιθυμείτε ν’ αγοράσετε. ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. Αν, ωστόσο η αντιπροσωπεία αποφανθεί ότι υπήρξε κακή χρήση του προϊόντος, τότε δεν δικαιούστε αντικατάσταση κι επιβαρύνεστε το κόστος μεταφορικών αν επιθυμείτε να σας το ξαναστείλουμε. Η παραπάνω διαδικασία γίνεται για προϊόντα που έχουν το πολύ 12μηνη χρήση από την ημερομηνία αγοράς τους.

Εγγύηση Προϊόντων
Όλα τα προϊόντα μας έχουν την εγγύηση ποιότητας των επίσημων αντιπροσωπειών. Η Senses Alert αγοράζει όλα τα επώνυμα προϊόντα αποκλειστικά από τις επίσημες αντιπροσωπείες.

Translate »